11.11.2011

Sä alat vihdoin viimein käsittää ettet sä tarvii lupaa keneltäkään Oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää Joten anna mennä joten anna mennä!

Vedon lyönti on vaarallista. Löin ystäväni kanssa vetoa että 15.6.2012 Nämä neitit ovat normaalipainoisia... Mitä meninkään tekemään, miu paino ei tunnu tippuvan millään. Mutta ei en voi hävetä, miun pää ei kestäis sitä !  8D Mulla on normaalipainoon pudotettavaa siis 15kg ja se olisi aivan upeaa jos sinne alle 70kg pääsisi... Tässä olis sitten 7kk aikaa, mahdollistahan se on mutta vaikeaa.


Panoksena meillä oli hemmottelu ilta toisen piikkiin, sisältäen keilailua, leffaa ja ruokaa. Tätä ei voi hävitä. 


Tänään kävin kokeilemassa CX:sää, ei ole miun juttu. En vaan tykkää tommosista ns. jumppatunneista yhtään. Sieltä tullessa poikkesin valintatalossa ja mukaan lähti vessapaperin (:D) ja rahkan lisäks kromitabletteja, katotaan onko niistä mitään hyötyä. 


Tässä vähän tän viikon liikuntoja viellä. Huomenna mulla on 6 tunnin työpäivä ja suunnitelmissa käydä viellä illalla lenkillä. Sunnuntaina, IHANAA! vapaa päivä <3 Oon varannu step-tunnin katotaan mimmosta se on ja myös lenkki on tarkoitus illalla heittää. 


Liikunnat:
Maanantai: vapaa
Tiistai: Spinning 60min + aamulenkki 35min
Keskiviikko: Zumba 60min
Torstai: Salitreeni 60min + 50min lenkki
Perjantai: Cx 30min + lenkki 55min


Niin ja tähän sit toki lisäks koulu- ja kauppamatkat. Kauppaan mulla on noin 1km yhtee suuntaan ja kouluun 1,5km yhtee suuntaa. 


Taidan lisätä ton lenkin joka päivälle niin jos alkais jotain tapahtua?


Mut nyt katon kuorosodan loppuun ja sit nukkumaan, ÖITÄ!




pssst... arvatkaa mitä tein eilen? 


2 kommenttia:

  1. herran jumala :D onko nuo sun päästä kaikki?

    VastaaPoista
  2. hihi jooo... oon tuuliviiri. En osaa päättää millo nää on kivat... :D Oon kohta varmaa kalju.

    VastaaPoista

Mitä mietit muruseni?