1.10.2011

I need you








 "Tässä on mun paras ystävä, Jenni" "Ai mieku luulin et se on sun vaimo? " "hys, ei sitä saanu kertoa :D"






Yea, yea, okei, yea, yea, yea.
Nostatko mut ylös, jos mä alan kaatuun?
Ootko kuulolla kun tunteeni purkaantuu?
Jos kaipaan seuraa, ni voitko tulla luoksein,jos pyytäisin sult jotain, teetkö sen vuokseni.
Verisiskoni, pidä musta kiinni, sulle sain jutella ja kertoo huoliini.
En haluis olla yksin, pysy lähelläni, oot aina mun tukena ja paras ystäväni.
Jos elämäni kusee, kai voit auttaa? 
Jos käyttäydyn tyhmästi, ni siitä huomauttaa. 
Jos haluun keskustella, ota mut vakavasti. 
Jos haava on syvä, paranna se varovasti. 
Pidä mua hihast, rakastan ystävyydellä. 
Jos oon huolissani, pysyn näköetäisyydellä, en haluu jotain sattuu parhaalle ystävälle, ja aina ku oot lähellä se tuntuu hyvälle.

Hah, toivon ettet tapa minua näitten otosten julkasemisesta mutta kuitenkin. Koska kerron blogissani elämästäni ja nyt ku oon kerta ruennu herkistelemään. Haluun myös kertoo miun elämän yhdestä tärkeimmästä tukipilarista... ainoasta parhaasta ystävästä kuka miulla on koskaan ollu, ja toivon et tuut olee miu elämän loppuun asti. Sie oot se jolle voin soittaa vaikka keskellä yötä, kuuntelet aina. Olipa huoli tai murhe, ilo tai raivo. On juhlittu yhessä yhen jos toisenkin kerran ja meillä on hirveesti hyvii muistoi yhessä ja toivon et niiitä tulee viellä paljon lisää! Toivon, että sie oot se ystävä jonka kanssa ollaan hyvii ystäviä viellä 40vnäkin! Ja luulen, et tää tulee kestää koska se on kestäny myös riidat, joita meilläkin on ollut. 

Ihmiset sanoo liian harvoin kuinka tärkeitä toiset on heille ja mie oon kyl varmaa sanonu sen siulle mut haluun sanoa sen uudestaan <3 Kulta oot mulle kaikken tärkein, kukaan mieskään ei koskaan tuu mein väliin! 

ps. Roosa, i miss you. 

Jotkut asiat ne vaan merkitsee ihmisen elämässä paljon ja ystävät on yks niistä.

Ketään muita vähättelämttä miulla on kasa kaikkia muita ihania ystäviä, joita rakastan myös! Oon niin iloinen, et vaikka ne rakkaimmat varmaan on edelleen kiteellä niin myös Lappeenrannasta nykyään löytyy niitä, hih ;) loppuun vielä pari kuvaa muista miun ihanista kultakimpaleista joita oon rinnalleni saanu. Murut ootte kaikki aivan sika tärkeitä!!

 Ex-avovaimo ja vaimo samassa kuvassa <3

Lintsiiiii<3

Lols, roosa joka toisessa kuvassa :DDD Mut siis tää kuva oli tarkotettu sannaaalle <3

Johanna<3

 Jenna <3 ja.... roosa taas :D

 Viiivi (exavovaimo...) ja Alisa <3

Pinjaa <3 

 Sonja ja Meri <3

heh... johanna <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?