11.9.2010

flunssaista iltaa



Olen tässä muutaman päivän jo kärvistellyt luultavimminkin jonkin allergian kourissa, olen aivan yltäpäältä ihottumassa.. ja kyllä se kutisee aivan hillittömästi. Eilen minua kiusaamaan löysi sitten myös flunssa, tällä hetkellä myös kämppikseni on saman taudin kourissa. Kotimme on siis kunnon bakteeri pesä, olisi vaikka mitä tekemistä, mutta ei tässä olotilassa jaksa tehdä mitään.
Niin ja onnistuinhan mie suuttumaan yhdelle kaverilleni verisesti, en halua olla huoran kaveri. Ja koska varoitin tätä muijaa eräästä herrasta jokin aika sitten ja jos ei uskota, niin miun oven taakse on turha tulla itkemään. Ja asiaan joka on herättänyt miussa parin päivän aikana suurta kiukkua! Joku helve.. idiootti pölli miun pyörän toissapäivänä - ihanaa~~ eihän tässä toki mene rahaa muutenkin niin sitten on pyörän ostokin edessä. Ja noihin lääkkeisiin menee helvetisti rahaa, ja jos sattuu viellä niin hyvin että olen allerginen tuolle kämppikseni kissalle niin voi olla (ei varmastiiiiiiii) että minulla on muutto tässä lähiaikoina edessä... miks kaikki menee aina päin vittuja?

Ja vinkki älä _ikinä_ suunnittele mitään! Miun oli tarkotus ensi viikonloppuna pitää tuparit mutta kiteen kaverit peru tulonsa eli luultavasti tupareita ei ensiviikolla tulekkaan.
No onneksi sairastamisessa on hyväkin puolensa saan makailla "uudessa" sängyssäni tuntitolkulla <3 Sain siis eilen tuon kauan kaipaani 120cm runkopatja sängyn kotiini ja ah tykkään!

Mutta nyt loppui valitus ja lähden tästä tuonne vällyjen väliin hörppimään teetä ja katselemaan tv:tä, moips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?