26.2.2013

Kolmas lentokenttä toden sanoo

Kirjottelen tällä hetkellä Oslon lentokentältä.  Miun aamualkoi siis puoli kuusi RUISLEIPÄaamupalalla ja sit seittemäks junalle. Josta tuliki haikeempaa ku uskoin, kaks miun parhaista ystävistä oli yllätyksenä tullu asemalle heittää mua junaan. Ja itkuhan siinä tuli... Äidin kanssa halatessa tajusin, että ei hel*etti mie oikeesti lähen. Noh.. eka tunti meni junassakin vielä kyynelehtiessä, mut sit alko stressi purkaantuu. Koko aamun oksetti ja oli paha olo. 

Noh, tikkurilasta selvisin parin mukavan naisen avustuksella bussiin ja siitä Helsinki-Vantaalle. Jossa olinkin sit jo todellaki hyvissä ajoin :D Noh siinä sit ooteltiin 5 tuntia lennon lähtöä..

Tunnin lento Tukholmaan meni hyvin, vaikka pelottiki korvien puolesta. Koin ekan kulttuurishokin siellä Tukholman kentällä kun mulla oli kauhee nälkä ja menin ostamaan ruokaa.. No hinnathan oli tietty ruotsin kruunuissa ja mulla ei mitään hajua et mikä on kurssi. No otin riskin ja ostin maailman parhaan leivän jossa oli skågentäyte, nam! 

Puhelin temppuili ja sain vaivoin ilmoitettua äitille et oon elossa.. Äsken saavuin sitten tänne Osloon ja täällä pitäis aamuun asti ootella. Kävin äske checkaa itteni lennolle ja yrittämäs turvatarkastukseenkin mut ei onnistunu :D Nyt istun jossai raflas ja poden kurkkukipua, eij!

Aattelin, tehä täs ku mulla on aikaa ni sellasen infopostauksen mite mie lähin au pairiks :)

Mut taidan nyt rueta kattoo jotai sarjaa ja vaihtaa paikkaa tonne mihi ei käy kylmä tuulen vire. Mukavaa tiistai-iltaa! =)

4 kommenttia:

  1. APUA! en tiennykkää et lähet aupairiksi :o HAVE FUN! ja viel espanjan lämpöön, oijoi! Ooks miten kauan siell? ja mitä kautta hait au pairiks? :))

    VastaaPoista
  2. Hihii, joo niin tein. Täällähä mie Almeriassa oon tälläki hetkellä :D Oon nyt aluks kuukauden ja jos menee hyvin ni saatan olla vaikka vuodenkin.. Mut siitä lämmöstä en tiiä, ulkona on iha jees mut talo sisällä on h*elvetin kylmä :DD ps. mulla on koko ajan nälkä.

    VastaaPoista
  3. Minnes hylkäsit koiras?

    VastaaPoista
  4. En ole hylännyt koiraani minnekkään. Se on äitini luona. Tästä järjestelystä olimme sopineet jo ennenkuin edes otin koiraa.

    VastaaPoista

Mitä mietit muruseni?