18.2.2012

viikko pähkinänkuoressa

Heimoi, olen kyllä hengissä edelleen vaikka miusta ei mitään ole kuulunutkaan. Mulla oli kokonaisen viikon yksi ystävä käymässä ja sen takia, ei pahemmin kerinnyt olla koneella. Nyt mulla on pää sekaisin pahemman kerran...  Pitää vaan yrittää jaksaa, harjoittelua mulla olis jäljellä vielä nelisen viikkoa, parin viikon päästä pidän mun talviloman ja lähden käymään Kiteellä kattomassa hiuka kavereita kun ikävä on niin kova, ja jotta mun pää kestää kasassa niin parempi nähä ihaniakin :)


Välillä ihan ihmetyttää, miten ihmisen pää voi olla näin hullunmylly. Koska henkisesti mulla ei nyt ehkä mee iha parhaimmalla mahollisella tavalla, mut koska oon vahva nainen niin mie pärjään...jos en hyvin niin sitten huonosti. Mut sit taas tuntuu tosi oudolta kun tietyt asiat pistää mun pään iha sekasin, mut sit taas pelko potkii tuol jossain edellisten pettymysten takia ja en uskalla antaa asioiden edetä. Noh kai ne asiat etenee omalla painollaan jos se on vaan mahdollista.. Rakkaus hittokun se sekottaa asiat aina. En tiedä onko tämä fiksua siksikään, koska mulla on suunnitelmia jotka todellakin haluan toteuttaa ja mua pelottaa että jos tää juttu etenee, niin en sit pystykkään lähtemään esim. ulkomaille. Ja en halua että yksikään mies enää pilaa mun elämää. 


Mulla on tänään iltavuoro ja siks kerkeen tässä nyt vähä kasailla ajatuksia ja katella viime viikon viimoset salkkarijaksot. Miun kämppä on ku hävityksen kaupunki ja jääkaappi tyhjä, kiitti vaa tiedät kyllä kuka :D


ppsstt. myöhästyneet ystäpäivät <3 Mun ystävänpäivä oli ihan samanlainen päivä ku kaikki muutkin.. en saanu edes kukkia :/ 


Mut joo tässä avautumista vähäks aikaa... Toivotaan et asiat tästä järjestyy.. viellä kun jaksais tän ja kaks muuta päivää töitä ni sit ois taas vapaata! Ja keskiviikkona meen taas jutskailee tytin kaa, siin on kyl ihminen joka osaa työnsä! Hih ja taidan käydä hiukan lohtushoppailee vapaaapäivinä ja tiistaina mäkeen S:n kans! jes!


Mut nyt pitää rueta valmistautuu töihin lähtöön :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?