17.10.2013

Parempi myöhään kun ei milloinkaan

Täällä yks riemuidiootti hyvää päivää


Tämä on kirjoitetty siis 24.8.2013 ja oli lauantai, eikä tämä minun hyväntuulisuus johdu tällä kertaa mistään materiasta. Huomenna sunnuntaina tulee tasan puoli vuotta siitä kun minä jätin suomen ja lähdin espanjaan. Hassua, että siitä on jo niin kauan, tähän aikaan on mahtunut paljon hyvää ja huonoa.  Tänään tajusin senkin, että kuusi viikkoa ja sitten kutsuu suomi ja uudet kujeet..

Koska tiedän, että loppu lähenee niin oon yrittänyt tehä asioita jotta ei sit kaduttaisi kun palaan Suomeen. Mutta aina se on mennyt siihen et mie vaan istun kotona tai jossain nettikahvilassa. No tällä viikolla ryhdistäydyin, käytiin hostien kanssa keskiviikkona eräässä kaupungissa jonka nimeä en nyt kuollaksenikaan muista alhanramcfn tai jotain :D oli kivaa vaihtelua perus fuge-elämään..





Torstaina olin aamun Idan kanssa ja sitten siirryin rannalle, koska tajusin, että miun väritys on alkanut haalistua kun oon vaa makoillu sisällä ku ulkona on niin kuuma. No siinähän se rannalle meni.. kuusi tuntia. Uskaltauduin jopa uimaan kolme kertaa, se aalloilla ratsastus oli niin kivaa^^

Mutta palatakseni tähän riemuidiootti –jenniin. En oikein tiiä mikä muhun on mennyt, mutta tänään juttelin noin nelisen tuntia erään ihmisen kanssa, vaikka en ole koskaan edes kyseistä henkilöä nähnyt se sai mut vaan ihan mielettömän hyvälle tuulelle ja kotiin kävellessäkin hymyilin kuin mikäkin riemuidiootti, ja en tosissaan muista millon oisin viimeks ollu näin hyvällä tuulella!! Tekis nytkin vaan mieli soittaa suomeen ja hehkuttaa kavereille miten hyvä fiilis mulla on. Mutta ikuinen pessimisti, kohta taas vituttaa ::DD



Ja nauttikaa Suomen loppukesästä, täällä vietellään vielä 30-40 asteen helteitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?