17.10.2013

Joitain satunnaisia mietteitä kauneudesta (espanjassa kirjoitettu)

RAKASTUNUT HÖLMÖ JA KERRANKIN KAUNIS

Ei, en ole rakastunut. Toi otsikko vaan osu hyvin mun olotilaan niin siis tuohon kauneuteen. Aloin nimittäin yksi päivä miettimään, että huhtikuun jälkeen ei ole pahemmin tullut meikkailtua muuten kuin jos on ollut eritoten lähdössä ulos juhlimaan tai jonnekin, missä tiesi joutuvansa valokuviin. Niin on oppinut sitten katsomaan sitä naamaansa ihan naturellina ja yhä useammin ja useammin oon huomannut olevani ihan nätti ilman sitä meikkiäkin, totta kai meikki tekee paljon ja mieluusti sitä käytän mutta tän kuumuuden takia ei täällä ole jaksanut rahojaan kosmetiikkaan tuhlata.  Mutta ainakin omalla kohdalla oon huomannut, että kun oon onnellinen ja hymyilen niin olen silloin kaiken kauneimmillani. Tukka kriisistäkin oon kärsiny jo kauan, mut jotenkin nyt parin päivän aikana oon saanu tukan tosi kivasti ja naamakin on näyttäny kivalta, juuri ilman sitä meikkiä.

Vaikka edelleen laihdutus pyörii mielessä ja tiedän, että -20kg on saatava pois ja tämä alkaa heti kun suomeen saavun ja uuden kotini ruokakaapit täytän. Mutta silti, tietyt asiat ovat minussa vaikka olisin minkä kokoinen tahansa ja se tekee minusta kauniin, ei se paljonko painan.


Eka kuva miltä näytän espanjassa, jos jaksan meikata eli harvoin. Yleensä ihan naturel. Ja toinen kuva on sitten kun halusin muistella miltä oli olla niin meikattu kun suomessa, paitsi huulipuna kokeiluna!
Minulla on pitkästä aikaa ollut kiva viikko, olen hymyillyt paljon ja tajunnut, että tästä loppu ajasta täällä pitää nauttia. Tähän saattaa olla joku erityinen syy muttei välttämättä. Me eletään vain kerran, ja jos joku ei meistä tykkää niin sitten ei, mut turha sillä on päiviänsä pilata. You have to live your life, because you have only one life. But if you use this smart, it’s inaf.

Espanjan yöhön lähdössä

En ollut viikkoon käynyt lenkillä ja tänään päätin, että nyt mun on pakko ei tuu muuten mitään. Otin koirat mukaan ja lähdin ja tajusin, että hölkkäsin puolet koko lenkistä, loppu lenkki menikin sit kävellessä ja ihmetellessä, hih. Sykemittari kiitti 42min lenkistä -52g rasvaa ja n. 420kcl !
ps. pakkailin eilen jo ekoja tavaroita laukkuun ja uskon, että saan kaiken tuotua, jee! nim. kaksi laukkua jo suomeen lähettäny au pair.


Tältä mie siis näytin yleensä suomessa, okei tää on otettu just ennen baariin lähtöä. Alhaalla kuva arkipäivälookista.



Nyt jään elämään näitä viimeisiä viikkoja tänne, ja nautin tästä hyvän olon tunteesta, koska täältä saattaa tipahtaa alas milloin vaan. Töiden kiivas etsiminen ja asunnon mielikuvitus sisustus ja sen tulevan oman elämän rakentaminen ja haaveilu pään sisällä jatkuu edelleen=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?