26.11.2012

Paha olo

Oon täs kattellu netistä sarjoi ja vaa ollu tän päivää, en oo jaksanu tehä mitää. Äsken se sit taas iski tajuntaan... Se miun pahaolo se yksinäisyys mitä kannan edelleen mukanani. 

Tiedän ite et oon pilannu monet ihmissuhteet ja rakastunu vääriin ihmisiin ja nyt on tilanne etten voi sekaantua kehenkään, mutta silti yksin on paha olla, vaikka aina kiellänkin sen. Sain perjantaina kirjeen, etten päässyt ammattikorkeeseen.. Au pair jutut seisoo, ne ei miun terveystodistusten takia pääse eteenpäin ja mua pelottaa etten pääse lähtee.. Oon kohta kirjaimellisesti työtön ja koditon, tiedän että mun pää levii jos joudun mennä kiteelle muute ku vaa käymään..

Viikko sit oltii kavereitte kaa juhlii mun vapaa viikoloppua ja noh tuli sit tehtyy jotain tyhmää varmaa ihan vaan sen takia, et halusin verestää muistoja ja olin niin yksin. Vaikka käytännössä mitään ns. pahaa ei tapahtunu tunnen silti olevani paska ihminen. En tiiä mitä haluan tehhä tai tiedän mutta silti en. Oon jotenki taas vaihteeks iha hukassa ja yksinäinen vaikken ole yksin.

Myös ehkä se et en oo päässy pitkää aikaa liikkumaan koska tää polvi on kipee jo kuudennetta kuukautta ja en oo tyytyväinen itteeni, en tunne itteeni kauniiks nii seki musertaa mua entisestään.

Miun pitäis kai olla ylpee itestäni, koska valmistun ihan kohta ammattiin (jota en kyllä halua tehdä työkseni), olen toivon mukaan lähdössä ulkomaille ja minulla on ihan realistisia suunnitelmia mut silti joku musta möykky pelottelee mua koko ajan. Jostain syystä en ole onnellinen vaikka mun pitäis olla...?

4 kommenttia:

  1. Älä masennu. Elämä kolhii välillä. Itse olen myös asunnon etsinnässä ja koditon 31.12. jälkeen ellei asuntoa löydy. Voidaan sitten yhdessä muuttaa sillan alle? Mä niin toivon, että sä pääset Lontooseen, koska sun inspiksestä olisin tulossa sinne perässä toukokuun jälkeen! ELI tsemppiä! Kyllä se elämä vielä voittaa, don't worry!

    Ja ihminen tekee joskus tyhmiä juttuja ja välillä toivoo että niitä ei olis edes tapahtunut ja välillä sitä vaan yrittää tahalleen satuttaa itseään. Pitää vaan muistaa olla isompi ihminen.

    Ja olet todella kaunis omalla tavallasi. Itse olen myös usein epävarma miltä näytän, mutta yritän kaiken puolin yrittää muistaa olla vain oma itseni. Se se vasta on kaikken kauneinta. Muista hymyillä :)

    Hyvää joulun odotusta ja anteeksi pitkä viesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta viestistä Anni <3 Kyllä kaikki järjestyy vaikka elämä potkiikin päähän välillä.. :)

      Poista
  2. hei jenni! minulla olisi yksi toive mistä haluaisin sinun tekevän postauksen. eli siis haluaisin kuulla että mistä ostat vaatteesi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos postaustoiveesta, toteutan pikimiten :)

      Poista

Mitä mietit muruseni?