3.7.2011

syviä ajatuksia

Hioin ulkoasua yksinkertaisemmaksi ja vaaleammaksi, noin se on raikkaampi kun on kerta kesäkin. Olen tässä miettinyt tiettyä kysymystä Miksi minä bloggaan? No vastaus on aika yksinkertainen, mutta toisaalt taas todella monimutkainen, selkeää eikö :D ?






Bloggaan, koska pidän siitä. Se on minulle yksi tapa tuoda itseäni esille ja toteuttaa itseäni. Tällä tavoin toisilla paikkakunnilla asuvat ihmiset tietävät mitä minulle kuuluu ja ovat aina läsnä elämässäni. En koe bloggaamista velvollisuutena, enkä mitenkään "että nyt on pakko" vaan kirjoitan sillon kun huvittaa, ja siitä mistä itseä huvittaa. En esittele ostoksia jos ei huvita, en kuvaa päivänasuja muiden iloksi vaan omaksi. Asuni ovat ehkä massaa mutta silti ne antavat minun päällä kuvan minusta. HPOE on yhtäkuin Jenni, minä. Tämä on kuin julkinen päiväkirja, pienellä yksityisyyden rajalla tietysti. En ole, enkä halua olla mikään kuuluisa bloggaaja, koska bloggaan ja tulen aina bloggaamaan vain ja ainoastaan omaksi ilokseni ja omasta tahdostani en usko että haluaisin tehdä tätä työkseni. Reilun vuoden on nyt nykyinen HPOE ollut pystyssä, aikaisemminkin minulla on ollut jo pari muuta blogia mutta tämä kestää! Välillä on hassua, jopa hiukan häiritsevää kun näkee, että esim. joku luokkalainen lukee luokassa blogiani tai joku tulee sanomaan (tuttu ihminen siis) että luin siun blogista sitä ja tätä. Hassua :) En halua enkä osaa kuvitella että kukaan tuntematon ihminen tulisi sanomaan noin, en halua olla blogijulkkis! Olen saanut kylläkin blogin kautta pari tuttua, ja olen iloinen siitä. Toisesta tuttavuudesta ainakin kuulette noin viikon kuluttua, olen asiasta niin innoissani etten housuissani pysy! Mutta nyt lähden taltuttamaan tämän karmivaa nälkää huutavan vatsani.


EDIT// NYT ON TULLU PAINOVIRHE PAHOLAINEN TOHON BANNERIIN, VIRHE KORJATTU! oli kyllä monimutkasta yhe kirjaimen lisääminen o.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?