25.2.2011

runoja

Tässä minä olen, elän ja hengitän.
Vaikka joskus pelkään ja joskus olen ajatellut luovuttaa.

Mutta onneksi, en koskaan, luovuttanut.
Tässä ja nyt, seison omilla jaloillani eikä kukaan minua kanna.

Eilen ja tänään, olen oppinut miten antaa anteeksi, vähitellen.
Olen oppinut elämään, näiden arpien ja muistojen kanssa, vaieten
sinun rikoksestasi.

Tässä minä olen, vahvempana kuin koskaan.
Sydän täynnä pistoja, olen oppinut, kunnioittamaan itseäni.

Juuri sellaisenaan, juuri tälläisenaan.
Ja yritän ymmärtää, etten koskaan enää, kuule niitä sanoja.

Ja nyt tiedän, etten koskaan, tee samaa virhettä.
Nyt tiedän, minusta ei koskaan, tule kaltaistasi.

Sillä tämä pieksetty mieli on saanut aikaa parantua 

Aika paransi nämä haavat, mutta ei vienyt muistoja.

~~

ikirouta
peittää sydäntäni
etkö ole huomannut
että se ei ole vielä sulanut

en voi vain antaa anteeksi
vaikka sitä pyytäisit
jäädytit minun sydänmeni

kaipaan lämpöä
mutta joltain toiselta
kuin sinulta

toivon rakkautta
mutta parempaa
mitä oli meillä kahdella

tahdon vain ikuista
oikeaa rakkautta


~~ 

Nyt taas muistan;

vääntöä
kääntöä
sovittelua
odottelua
taistelua
naljailua
toisen mielen pahoittamista
uudelleen taas aloittamista
kyynelten vuodattamista
yksinäisyyden tuntemista

...sitä on parisuhde.

Olen ihminen, joka kaipaa toista ihmistä vierelleen, mutta saipa taas sellaisen kokemuksen, että jaksaa taas hetken nähdä jotain positiivista tässä sinkkuilussa.

~~ 
Yksinäinen ilta, suljen silmäni maailmalta, suljen silmäni sinulta. Ei ei se auta, kasvosi piirtyy mieleeni aina uudelleen. Haluaisin huutaa kaiken sisimmästäni pois, mutta en voi koska olen tyhjä, rikki revitty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?