18.10.2010

loma oli loma meni

Sry, tää tauko taas. Olin vaan tässä kotona käymässä niin en siellä päässyt kirjottelemaan, koska ei jaksanut istuutua tarpeeksi pitkäksi aikaa paikalleen ja rueta rustaamaan tänne. Olin siis yli viikon yhteensä kiteellä ja siltikki tuntu et ois voinut olla pitempään o.O Koska ei kerennyt näkemään kavereita tarpeeksi, ja muutenkaan ei sinänsä ruennut vituttamaan siellä olo niinkuin yleensä. Mut ihana oli silti kyl tulla takaisin lappeenrantaan.

Jotenkin ihmeen kumman tavalla tavarat lisäänty puolella kun tulin takaisin. Mennessä minulla oli vain pieni matkalaukku ja olkalaukku, kun taas tullessa kaksikertaa isompi matkalaukku, kylmäkassi, olkalaukku ja kassi. Ja vaikka asemalta ei ole kuin reilu kilsa matkaa kämpille niin se matka oli yhtä tuskaa ja nyt kärsin helvetinmoisista niskakivuista. 
Miun piti saada verhot kotona käydessä mutta eihän tuolta tuppukylästä mitään löytyny, no tilattiin sitten mummin kanssa ellokselta mulle verhot.

Tunnin päästä minun täytyisi olla jo siivoamassa intersporttia, ieieieieiei en tykkää en. Nooo, siitähän saa rahaa että sinänsä. Löysin cittarista ihanan taulun, kellon, kasvin, ja ruukkuja. Mutta tarvisitsin rahaa ja jonkun autollisen että saisin tuotua ne kaikki tänne kämpille.. 
Ja totetan muuten miljoonannen kerran että ruoka no KALLISTA. Hitto äsken kävin kaupassa niin voi huhhuh, sinne meni 30e.

Ainiiiin, kotona käydessä rupes pitkät hiukset kyrsimään ja otin sakset kauniisiin käsiini ja tässä lopputulos: 







 ....ja sitte vielä tän aamuista webbvammailua!

okei toi yks kuva ei oo tän aamunen, mut se on siinä vertailun vuoks.
Ja ne mun uudet lasit ei oo vielläkään tullu :< sitten on muodonmuutos valmis! 
ps. ihottuma kömpii näköjään takasin o.o hyyyi, keskiviikkona on allergiatestit.


AINII! Tervetuloa ja *halit* uudelle lukijalle! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit muruseni?